5 ingridientų patiekalai

receptų vertimo paslaugos

Šiandien, kai gyvenimo ritmas toks intensyvus, ne retai bandome sutaupyti laiko mažiau miegodami ar mėgindami greičiau bei kuo paprasčiau pavalgyti. Stengiamės tam neskirti per daug laiko ir maitinamės pusfabrikačiais, kurie yra greitai paruošiami, arba nusiperkame iš kart pagaminto maisto parduotuvėje. Tačiau gyvenant tokiu ritmu ir neskiriant dėmesio savo energijos gavimo procesui – maistui, gali nukentėti mūsų sveikata. Siekiant to išvengti, su Jums pasidalinsiu keletu, tik iš 5 ingridientų susidedančių maistingų patiekalų receptais, kurių pagaminimas neužims daug laiko.

1. Jautienos, kukurūzų ir juodųjų pupų čili sriuba
čili sriuba

Maistingas ir sotus patiekalas, kurio paruošimas užtruks mažiau nei pusę valandos.

Jums reikės:
500 g maltos jautienos;
1 pakuotė šaldytų kukurūzų ir juodųjų pupelių mišinio;
Čili miltelių mišinys arba čili prieskoniai;
Jautienos sultinys (be riebalų);
1 skardinė čili pomidoro padažo.

Papildomai galima įdėti grietinės ir svogūnų.

Pasiruošimas: 1 minutė.
Gaminimas: 27 minutės.

2. Vištienos ir pavasario žalumynų salotos

salotos

Šios salotos – tai puikus užkandis Jūsų dienos racione. Žaliosios lapinės salotos ir raudonieji svogūnai suteikia vitaminų ir mineralų, graikiški riešutai aprūpina Jūsų kūną sveikaisiais riebalais, o vištiena – puikus baltymų šaltinis. Šių salotų energetinė vertė – 300 kcal.

Jums reikės:
Įvairių salotų mišinio;
Virtos vištienos krūtinėlės;
Raudonojo svogūno;
Skrudintų graikiškų riešutų.

Kiekvieno ingridiento kiekį galite reguliuoti pagal savo skonį.

Gaminimas: 6 minutės.

3. Ant grotelių keptų pomidorų ir ožkos sūrio pica

vegetariška pica
Puikus patiekalas, kuris puikiai tiks vegetarams.

Jums reikės:
Šaldytos picos tešlos (1 pakuotė);
Česnakas;
Pomidorai;
Mozzarella sūris;
Ožkos sūris.

Paruošimas: 11 minučių.
Gaminimas: 4 minutės

Gardūs bei maistingi patiekalai, kurie Jums suteiks energijos, gali būti paruošti greitai.
Informaciją parengė:
Vertimų biuras Vilniuje – Baltijos vertimai.