Kaip numesti svorio? Keiskite mitybą!

kaip numesti svorio

Dažnai guodžiamės, kad nesame patenkinti savo išvaizda, tačiau kaip numesti svorio? Didžioji dauguma atsakys, kad badauti arba sportuoti. Bent jau taip rodo tyrimai. Aštuoniasdešimt procentų žmonių bando alinti savo organizmą badavimais, o likę procentai sportuoja, tačiau nepakeičia savo mitybos. Tai reiškia, kad rezultatai bus sunkiai matomi arba jiems pasiekti prireiks labai labai daug laiko. Taigi, pateikiame keletą patarimų, kaip numesti svorio.

Stenkitės gerti kuo daugiau vandens. Žmogaus organizmui per dieną reikia išgerti bent 2 litrus vandes, tačiau dažnas mūsų tai pamiršta. Dalį vandens, žinoma, galite pakeisti kokia žolelių arbata. Geriausia, kad ji būtų be cukraus. Natūraliomis sultimis vandens keisti negalite, kadangi sultys – maistas. Apie saldžius gazuotus gėrimus ir vaisvandenius iš viso net neverta kalbėti, kadangi jie dažnai tampa nutukimo priežastimi.

Žaliavalgiams nepatiks, tačiau kitas svarbus faktas yra susijęs su mėsa. Ją reikėtų valgyti apie 2-3 kartus per dieną. Geriausia valgyti ne riebią kiaulieną, o vištieną, jautieną, triušieną ar kalakutieną. Kitomis dienomis į savo maisto racioną naudinga įtraukti ir žuvį. Per kartą geriausia būtų suvalgyti kortų kaladės dydžio mėsos ar žuvies gabalą, jį pagardinant jūsų mėgstamiausiomis daržovėmis.

Tiesa, mėgautis skania jautiena ar žuvyte nederėtų vėliau kaip 2-3 valandos iki miego. Mokslininkai, tirdami nutukusius žmones, pastebėjo tai, jog šie didžiąją maisto dalį suvartoja vakare. Po sočios vakarienės storuliai mažai juda, o suvalgyto maisto neišnaudota energija virsta gelbėjimosi ratu. Visgi, alkanam eiti miegoti taip pat nedera. Suvalgykite morką, obuolį ar išgerkite stiklinę pieno.

Smagu, kuomet sotūs atsigulame į lovą. Tai padeda gerai išsimiegoti. O šis faktorius taip pat yra labai svarbus. Miego trūkumas skatina saldumynų, greito ir nesveiko maisto bei miltinių patiekalų poreikį. Mokslininkai pataria, jog optimaliausia miegoti 7-8 valandas per parą.

Apibendrinant galima teigti, kad mūsų svoris priklauso nuo įvairių faktorių, kurie dažnai gali atrodyti visiškai neturintys jokios įtakos. Tikimės, jog radote atsakymą į klausimą, kaip numesti svorio.